středa 1. července 2015

Plněné papričky s curry rissotem


Experimentovala jsem :o)
ale povedlo se to výborně,
jídlo určitě zařadím do svého repertoáru..


Na lžíci oleje jsem prohřála lžičku kurkumy, aby se rozvoněla,
přidala pokrájené žampiony, orestovala,
přisypala jeden šálek rýže a necelé dva šálky vody,
osolila, přiklopila, vařila, opepřila.
(V závěru lze přidat parmazán a podávat rovnou jako hlavní chod.)

Já ale pokračovala dál..

Na druhé pánvi jsem si osmahla na jemno nakrájenou cibulku,
žampiony na kostičky, trochu Adžiky (mého v poslední době velmi oblíbeného koření :o))
a přidala hrstku rozdrobeného balkánu a nechala rozpustit.
Touto směsí jsem naplnila očištěné a omyté papriky
a zapekla je mírně podlité vodou v troubě na 180°C cca 20 minut.


Tak dobrou chuť :o)
A buďte creativní i v kuchyni!

Žádné komentáře:

Okomentovat