úterý 12. ledna 2016

Přírodní kosmetika - balzám na rty


Po domácku vyrobená kosmetika mě baví, 
v obchodech už toho moc nenakupuji a jsem tomu ráda. 
Domácí kosmetika je nejen levnější, ale především podle hesla 
"Nedávej si na pusu nic, co by sis nedala do pusy"
přesně víte, co na sebe mažete.

Rozhodla jsem se pár jednoduchoučkých receptů předat dál a před Vánoci jsme si v rámci dětského tvoření vyrobili drobné dárečky.

Byla jsem velmi mile překvapená, jak to děti bavilo..
Spontánně vykřikovaly "óóóó, to úžasně voní" a podobně :o)
Nutilo mě to do úsměvů :o)
Ale teď již k receptu:


Do rendlíčku, který máme postavený ve vodní lázni dáme v poměru 1:1:1 tyto tři ingredience:

včelí vosk
kokosový olej
kakaové máslo

Nemusíte odvažovat přesně na gramy, povede se to vždycky i tak :o)
My dali od každého přibližně jednu polévkovou lžíci a pak ještě zatepla (v tekutém stavu) přemístíme do vhodných nádobiček.
A tady je výsledek ♥


Tak buďte creativní! :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat