neděle 8. března 2015

Mozaikový tác..


V sobotu jsem našla zbytky mozaiky, tak jsem je ihned zpracovala.
Teď už se nikdo nemůže vymlouvat, 
že nemá jak donášet ranní kávu do postele své nejmilejší :o)


Nejprve jsem si rozvrhla, jak budou kamínky na tácu naskládané, abych měla všechny mezery rovnoměrné.
Když jsem byla spokojená, začala jsem je přilepovat systematicky :)
nejprve středový kříž, potom okraje, až naposledy "vnitřky".
Použila jsem universální lepidlo, co jsem doma vyštrachala, 
existují ale samozřejmě i speciální lepidla na mozaiku.
Spárovací hmotu jsem namíchala dle návodu 3:1, 
ale nebylo to úplně ono, ještě jsem ředila vodou.
Všechny mezery jsem vyplnila a nechala zaschnout.
Kamínky se poté ještě musí otřít od přebytečné hmoty 
a je určitě dobré tác ošetřit závěrečným lakem kvůli voděodolnosti!
Takže pokud se i Váš partner vymlouvá, buďte creativní :)

Žádné komentáře:

Okomentovat