neděle 10. května 2015

Zdobení mě baví..

Když se člověk dostane na takové místo, jako já, tvoření ho zkrátka pohltí :o)


Já zatahuji kreativitu do všech aktivit, které dělám. I do vaření. Když není jídlo hezky naservírované nebo ozdobené, mám pocit, že jsem ho odflákla :o)

Běžně snídám jen kávu s mléčnou pěnou (kterou si samozřejmě také zdobím :)))
..na krupičku jsem ale měla chuť celý tento týden, takže na ni dnes ráno konečně došla řada..

Šablonu jsem si vyrobila ze strukturovaného papíru (je pevný jako klasická čtvrtka a navíc je hezký a měla jsem ho odstřižek :o)) a raznice na papír, konkrétně z této: opilé srdíčko.


A pak jsem jen zdobila.. srdíčka jsou skořicová, sirup datlový, máslíčko bio domácí a na přilepšenou ještě malinko kakaa..


Tak dobrou chuť a buďte creativní :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat