čtvrtek 4. února 2016

Výstava Creative world ve Frankfurtu


Poslední lednový víkend patří již tradičně výstavě Creative world.
Pro tvořivé duše jako jsem třeba já, jsou to druhé Vánoce :o)
Nooo, možná i první Vánoce, těžko říct..

Vyjedete celí natěšení ve čtyři ráno, hodíte do sebe 1.kávu, kterou ale v podstatě ani nepotřebujete, jelikož jste stejně nemohli dospat.

Přijedete do Frankfurtu a jen co vylezete z auta, vidíte všude okolo sebe podobně zblázněné lidi, kteří se hromadí před vchodem a tlačí se dopředu, aby byli jako první uvnitř jakmile se otevřou vchody. 

V tuto chvíli si vzpomenu na přítele, který mi neustále říká, jaký jsem pošuk, co se vyrábění týče a potěší mě, že rozhodně nejsem sama, sešlo se nás tu dobře několik tisíc :o)

Čas na druhou kávu, potřebujete mít přeci jen sílu.
Pobíháte mezi stánky, nabíráte katalogy, že byste je za normálních okolností ani unést nemohli, ale pozor! V tuto chvíli jednoznačně poznáte ty zkušené z naší branže. Mají totiž kufříky na kolečkách. 
A ti nejlepší (jako třeba my, holky z Idei), mají i vlastního řidiče, business managera, speakera, nosiče a tahače kufrů. 
V tuto chvíli se jistě patří vyjádřit svou vděčnost, takže 

VELMI PĚKNĚ DĚKUJEME ZA CELODENNÍ POMOC A PODPORU! :o)

Fotíte, nabíráte inspiraci, prokládáte kávou a především zajišťujete ty nejlepší novinky z celého světa pro své zákazníky.
Den je krátký a uteče to rychle, ale co se dá dělat, jede se domů..

Na závěr mohu slíbit jedno: bude se na co těšit, to mi věřte! :o)




Žádné komentáře:

Okomentovat