neděle 15. února 2015

Láska prochází žaludkem..

nebo jak říká moje sestřenice- 
krmit a chválit tu bestii musíte :)


Existují v zásadě tři skupiny lidí, jedna Valentýn slaví, druhá ho považuje za komerční záležitost a třetí (moje sestra) slaví namísto něj Mezinárodní den darování knihy :)

Já se rozhodla udělat pro Petra něco hezkého.. 


Kachničku šest hodin pečenou..
A abych zamaskovala její vůni linoucí se domem, která by moje překvapení prozradila hned ve dveřích, upekla jsem ještě koláč s hruškami a čokoládou :)
Dělám ho podle Terezy, blogerky FoodLover



150 g hladké mouky, 100 g másla, 50 g moučkového cukru, 
trochu vanilkového cukru, 1 žloutek, trochu citronové kůry a šťávy smíchat a propracovat do kompaktní hmoty a tu namačkat do formy

4 hrušky povařit ve vodě s cukrem, pokrájet na kostičky
na těsto rozdrobit pár piškotů a na ně rozložit povařené hruštičky

2 vejce v mističce lehce prošlehat, přidat 90 g cukru moučka, 
2 lžíce holanského kakaa, 1 lžíci rozpuštěného másla, 1 lžíci hladké mouky a jednu tabulku hořké čokolády rozehřáté ve vodní lázni

čokotěsto nalít na dort a péct na 180° cca půl hodinky


Povedlo se to pěkně, měla jsem radost a Petr taky :) 


Žádné komentáře:

Okomentovat