středa 21. ledna 2015

Lampičky a lucerničky


Jsem palička! Tedy palička svíček. 
A zbožňuji nejrůznější lampičky a lucerničky..
 Některé jsou darované, některé vlastnoručně na keramice vyrobené, některé koupené.. Bezpečně se dá ale říct, že zhruba osm z deseti pochází od nás z Creativu :) 
Moje milé kolegyňky dobře ví, čím mě nejlépe potěšit k narozeninám, k svátku, nebo k Vánocům.. 
A když není v obzoru žádná oslava a holky přivezou nové zboží, je velmi snadné najít si záminku ke koupi z vlastní iniciativy.
Nejčastějším důvodem jsou pro mě odměny. 
Odměňuji se často :) 
Je mnoho pravdy na tom, že nejlépe se člověk vždy pochválí sám, tuhle pravdu jsem ale posunula ještě o kousek výš. Nejen, že se pochválím, také se i sama odměním.
Za dobře odvedenou práci, za nový článek v časopisu, za uklizení pracovního stolu, za dobré skutky páchané na kolegyních (například za uvaření kávy a upečení zákusku).
Zkrátka když člověk chce, důvod odměnit se si najde vždy!



Žádné komentáře:

Okomentovat