pátek 3. dubna 2015

Bylinkový sešit ubrouskovou technikou

Konečně jsem se dostala k tomu, dát svému bylinkovému sešitu nový kabátek..


Bylinkový sešit je moje sbírka receptů na čajíky, masti, kosmetiku..
A zaslouží si parádní obal :)


Jako základ jsem použila sešit s kroužkovou vazbou, nabarvila akrylovou barvou a pomocí lepidla na ubrouskovou techniku dozdobila vystřihanými motivy bylinek..
Patinu jsem vytvořila také akrylem.. Jen jsem si lehce namočila prst a sešit ušmudlala..
Několik obrázků jsem vlepila i dovnitř sešitu :)


A rovnou přidám i recept na jeden z mých nejmilejších čajů..
Říkám mu balzám na duši nebo také balzám na nervy, ale je uklidňující i pro tělo. Když bolí bříško nebo při nespavosti :) 
Není pro mě většího uklidnění po hektickém dni než si s šálkem čaje sednou do křesla a jen tak v tichu si ho vypít..
Někdy i se lžičkou medu a kapkou citronu..


Žádné komentáře:

Okomentovat