úterý 28. dubna 2015

Pokladnička..


..pro nevěstu.


Tedy nakonec ne, ale původní myšlenka taková byla :o)
Moje spolužačka a kamarádka, pro kterou jsem chystala papírové pompony se o víkendu loučila se svobodou.
Reportáž z rozlučky - tedy creativní pohled na tuto událost chystám taky, ale teď zpátky k pokladničce.
Měla být součástí "kápézetky" pro budoucí nevěstu, ale když mě přijela navštívit, schovala jsem ji tak rychle a tak dobře, že jsem ji nakonec zapomněla na rozlučku vzít :o)
Ale přispěla jsem jinými dary, tak snad to nevěstě nebude líto..
V úvahu připadla i možnost darovat pokladničku ke svatbě, ale mám už vymyšlený jiný dárek, tak hold není manželům souzená :o)
 

Plechovou pokladničku jsem natřela akrylovou barvou a pomocí laku na decoupage dozdobila ubrouskem. Co jsem ho viděla, zamilovala jsem se.. Motiv "home" je sice už trochu otřepaný, ale pro mě stále krásný..

2 komentáře:

  1. To je skvělé, to by mě v životě nenapadlo :) miluju tyhle drobnosti a člověk za to většinou v obchodě nechá hrozné peníze. Super :)

    www.timetobeborderless.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji :o) I za odkaz na Váš blog, krásně jsem se inspirovala! Už vím, co budu tento týden vařit..

    OdpovědětVymazat